Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – Warszawiacy zadowoleni z metra
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

Warszawiacy zadowoleni z metra

Utworzone Sierpień 25th, 2014 przez Nadzor Ruchu Warszawa

Bez tytułu

Mieszkańcy stolicy już po raz dziesiąty ocenili funkcjonowanie warszawskiego metra. Tradycyjnie odsetek zadowolonych pasażerów był wysoki i przekroczył znacznie poziom 90 proc. Ulubioną stacją zostały Stare Bielany, które wyprzedziły ubiegłorocznego zwycięzcę – Plac Wilsona.

 

Aż 98,2 proc. osób, które wzięło udział w badaniu oceniło jego funkcjonowanie jako zdecydowanie dobre i raczej dobre (wzrost o 4,3 proc. w porównaniu do 2013 r.). To najlepszy wynik w historii.

 

Warszawiacy wysoko ocenili punktualność kursowania – 96,8 proc. pozytywnych ocen (+2,8 proc.), szybkość jazdy – 96,3 proc. (+5,5 proc.) oraz bezpieczeństwo – 95,5 proc. respondentów (+3,5 proc.). Wysokie noty – 92,4 i 91,4 proc. otrzymał również system informacji w wagonach i na stacjach metra (+8,9 i +6,9 proc.). Zadowolonych z udogodnień dla osób niepełnosprawnych było 72 proc. osób (+11,4 proc.).

 

Oceniono również częstotliwość kursowania pociągów metra. 87 proc. badanych wypowiedziało się pozytywnie o częstotliwości w godzinach od godz. 9.00 do godz. 14.00, natomiast odsetek osób zadowolonych z częstotliwości kursowania w godzinach 14.00 – 19.00 wyniósł 89 proc. (+5,4 proc.).

 

Najpopularniejszą stacją okazały się Stare Bielany, na którą zagłosowało 4,3 proc. respondentów. Druga stacja w rankingu – Plac Wilsona otrzymała 3,8 proc., a trzecia – Centrum 2,9 proc. głosów.

 

Badanie, na zlecenie spółki Metro Warszawskie, przeprowadziła w czerwcu firma TNS Polska S.A. Wzięło w nim udział ponad 1500 respondentów (najmłodszy miał 14, a najstarszy 81 lat). Pasażerowie oceniali m.in. częstotliwość kursowania oraz inne wybrane aspekty, dotyczące funkcjonowania metra – punktualność, bezpieczeństwo, czystość w wagonach i na stacjach, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, system informacji, wyposażenie oraz pracę poszczególnych służb metra. Z jego wynikami można się zapoznać na stronie przewoźnika.

Robert Biskupski

źródło: „Warszawski Serwis Prasowy

Dołącz do nas na Facebooku



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności