Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – Targowa, Świętokrzyska, Prosta – przywrócone do ruchu
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

Targowa, Świętokrzyska, Prosta – przywrócone do ruchu

Utworzone Październik 10th, 2014 przez Nadzor Ruchu Warszawa

Wszystkim ulżyło

 

1 i 3 października przywrócono do normalnej eksploatacji ulicę Targową od skrzyżowania z 11- Listopada do ulicy Ząbkowskiej oraz na całej długości ulicę Świętokrzyska i Prostą. Wszystkim ulżyło a szczególnie kierowcom autobusów jeżdżących objazdami.

 

Najbardziej uciążliwy dla kierowców etap budowy metra mamy poza sobą. Widać jeszcze gdzie nie gdzie prace na poboczach, nie mają one jednak żadnego wpływu na ruch pojazdów. Żeby nie było tak pięknie, postanowiliśmy przypomnieć pewne negatywne zjawiska przed otwarciem dla ruchu ulicy Targowej.

 

W jednym z poprzednich artykułów zaryzykowaliśmy tezę, że po otwarciu Targowej zniknie problem na ulicy Jagiellońskiej, która była objazdem dla autobusów. Chcieliśmy się mylić, jednak mieliśmy rację. W momencie, kiedy na odcinku ulicy Jagiellońskiej od Al. Solidarności do Kłopotowskiego było znaczące ograniczenie ruchu pojazdów, to kierowcy tych samochodów, które nie miały prawa wjazdu, wjeżdżali i doprowadzali do kompletnej jej blokady.

 

Jak wygląda sytuacja po otwarciu Targowej? Jagiellońska jest pusta, chociaż można przejechać nią przykładowo od strony Ratuszowej zupełnie legalnie, nie narażając się na mandaty.

 

Następny etap tego artykułu to opinie kierowców samochodów osobowych na temat ulicy Świętokrzyskiej, na której podobno wyznaczono jeden pas ruchu dla jednego kierunku. Jadąc od strony Ronda ONZ, na ulicy Świętokrzyskiej są po dwa pasy ruchu w obu kierunkach jazdy.

 

Dojeżdżając do Marszałkowskiej zastosowano metodę wygaszania kierunku jazdy na wprost pozostawiając kierowcom możliwość jazdy w lewo i w prawo. Za skrzyżowaniem zgadzam się, że jest jeden pas ruchu, ale do jazdy na wprost. Wyprowadzone są dodatkowe pasy do skrętu w lewo i wprawo niekolidujące z głównym kierunkiem jazdy.

 

Dlaczego zastosowano taką metodę? Następne skrzyżowanie to Trakt Królewski, gdzie przeciętny Kowalski nie ma prawa wjechać, pozostaje jazda na wprost ulicą Kopernika i dalej Tamką w kierunku mostu Świętokrzyskiego, który jest przeprawą lokalną. Na koniec mamy propozycję dla wszystkich narzekających kierowców szczególnie przed zbliżającą się zimą, zapraszamy serdecznie do korzystania z komunikacji miejskiej. JB

źródło: „nr.waw.pl”

Pl. Wileński

Pl. Wileński

Świętokrzyska przy Em. Plater

Świętokrzyska przy Em. Plater

Targowa / Al. Solidarności

Targowa / Al. Solidarności

Targowa od Dw. Wileńskiego

Targowa od Dw. Wileńskiego

Targowa w kierunku Ząbkowskiej

Targowa w kierunku Ząbkowskiej

Jagiellońska w godzinach południowych

Jagiellońska w godzinach południowych

Dołącz do nas na Facebooku



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności