Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – Tarchomin po zmianach w organizacji ruchu
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

Tarchomin po zmianach w organizacji ruchu

Utworzone Kwiecień 15th, 2014 przez Nadzor Ruchu Warszawa

Radosna twórczość w oznakowaniu poziomym

 

Niecały miesiąc temu pisaliśmy o nieprawidłowościach w oznakowaniu poziomym w miejscach powiązanych z modernizacją Trasy Toruńskiej. Miejsca te są nieraz dość odległe od frontu budowy, jak np. dodatkowa zawrotka na ul. Słomińskiego, czy zmiana pierwszeństwa przejazdu na skrzyżowaniu Świderskiej i Mehoffera.

 

Za oznakowanie w tych miejscach odpowiada wykonawca remontu – czeska firma Metrostav. Każdy projekt organizacji ruchu musi być jednak zatwierdzony przez szereg instytucji, m.in. Biuro Drogownictwa – Inżyniera Ruchu. Ale co innego prawidłowy projekt, a co innego właściwe jego wykonanie w terenie. A do tego, akurat w wypadku firmy Metrostav, można mieć wiele zastrzeżeń.

 

Pozytywne jest w tym wszystkim to, że po wytknięciu błędów są one (względnie) szybko usuwane. Dotyczy to właśnie opisanych przez nas miejsc na Tarchominie. Radosna twórczość w oznakowaniu poziomym na ul. Myśliborskiej przed wjazdem na Most Północny nabrała nowego wymiaru, przestając utrudniać ruch. I tak niepotrzebne stare linie zostały zamalowane na czarno, a te właściwe, obecnie obowiązujące odświeżone.

 

Również zdecydowanie bardziej klarowne stało się pokonywanie skrzyżowania Świderskiej i Mehoffera. Najlepiej oddają to zdjęcia, ale również tu usunięto m.in. linię bezwarunkowego zatrzymania na jezdni z pierwszeństwem przejazdu… Miały zniknąć jeszcze zbędne znaki pionowe, jednak wciąż są na miejscu, przekręcone jedynie o 90 stopni. Może nikt w przypływie świetnego humoru nie postanowi na własną rękę przywrócić stare pierwszeństwo.

 

Trzeci temat poruszony w poprzednim artykule, dotyczący organizacji ruchu na skrzyżowaniu Żeromskiego i Słowackiego jest cięższy, bo ewentualna zmiana wymaga ingerencji w projekt. Z tego też powodu przyjdzie nam na nią zaczekać na pewno dość długo, o ile w ogóle do niej dojdzie, wszak jest to tylko czasowa organizacja ruchu. Pytanie czy ten argument zadziała na kierowców, którzy będą uczestniczyli w tym miejscu w kolizji. I oby tylko w kolizji. MB

źródło: „nr.waw.pl”

Mehoffera

Mehoffera

Mehoffera

Mehoffera

Mehoffera / Świderska

Mehoffera / Świderska

Mehoffera / Świderska

Mehoffera / Świderska

Mehoffera / Świderska

Mehoffera / Świderska

Myśliborska po zmianach w oznakowaniu

Myśliborska po zmianach w oznakowaniu

Myśliborska po zmianach w oznakowaniu

Myśliborska po zmianach w oznakowaniu

 

Myśliborska po zmianach w oznakowaniu

Myśliborska po zmianach w oznakowaniu

Dołącz do nas na Facebooku



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności