Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – Są efekty naszych starań, ale… czasem ich nie ma
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

Są efekty naszych starań, ale… czasem ich nie ma

Utworzone Październik 25th, 2013 przez Nadzor Ruchu Warszawa

Są efekty, a czasem ich nie ma

 

Jak doskonale wiecie, staramy się reagować na bieżąco na sygnały płynące z miasta, dotyczące utrudnień w ruchu autobusów komunikacji miejskiej. Jakie są efekty tych starań – wiecie pewnie lepiej niż my, bo jeżeli kończą się telefony i prośby o reakcję, najczęściej oznacza to, że problem został załatwiony.

 

Czasem przy okazji wypełniania innych obowiązków udaje się zarejestrować wprowadzone zmiany. Przyjrzyjmy się kilku przykładom:

Al. Zjednoczenia, po naszych interwencjach pomogło

Al. Zjednoczenia, po naszych interwencjach pomogło

1. Prawie rok temu w artykule z dnia 10 grudnia 2012 roku zaznaczyliśmy problem związany z azylami dla pieszych. Na skrzyżowaniu Sosnkowskiego z Kościuszki nic się nie zmieniło, może jedynie chodnik zapadł się bardziej. Na Pawińskiego podobnie – infrastruktura bez zmian, ale kilka lusterek zostało na latarni. Małe zmiany w Al. Zjednoczenia – wprowadzono postulowane przez nas oznakowanie (zdjęcie).

 

2. Na razie niezrozumiałym fiaskiem zakończyła się walka o przystanek, Kanał Gocławski 01. Oczywiście oręża nie odkładamy i nie poddajemy się.

 

3. Po kilku kolizjach z wiatą w Kosowie najpierw została wyburzona istniejąca, stara, betonowa konstrukcja wiaty przystankowej, a po kilku miesiącach w jej miejsce stanęła przeniesiona z innego przystanku elegancka aluminiowo-szklana konstrukcja. Więcej lusterek tam nie stracimy.

 

4. Bus-pas w Al. Solidarności – linia ciągła zabroniła wjazdu autobusom na tram-buspas. Artykuł: Cały czas coś się dzieje-my czuwamy. Ale już wiemy, że był to błąd w odtwarzaniu oznakowania, jednak stan na dzień dzisiejszy nie uległ poprawie.

Przystanek Taśmowa 01

Przystanek Taśmowa 01

5. Ważna informacja dotycząca dwóch przystanków: Żerań FSO 51 i Taśmowa 01. Problemy z ich usytuowaniem opisaliśmy Południowa Obwodnica Warszawy a przystanek Taśmowa 01 i Żerań FSO 51 – zła lokalizacja przystanku. Obydwa po remoncie i wprowadzeniu docelowej organizacji ruchu pozostały w lokalizacjach urągających zdrowemu rozsądkowi i bezpieczeństwu. Zła wiadomość jest taka, że na razie tak będzie. Wynika to z zamieszania z projektami – inne były opiniowane, inne zrealizowane. I jest jeszcze Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, która będąc zarządcą nie wykazuje zbytniego zainteresowania organizacją ruchu na „swoich” terenach. Zaiste ciekawa sytuacja.

 

6. Za to w kwestii pętli Witolin i wyjazdów z niej, artykuł: Jesteśmy po to aby działać…. W tej sprawie odbyła się komisja na miejscu, jako rozwiązanie tymczasowe przyjęto zamianę przystanków krańcowych dla linii 141 i 168. Większy remont i uporządkowanie sytuacji z parkowaniem ma odbyć się w 2014 roku.

Tajemniczy wyciek zniknął

Tajemniczy wyciek zniknął

7. Wyciek śmierdzącego szamba na krańcu Metro Wilanowska – to wiosenno-letni problem rejonu południe zobacz „…tajemniczy wyciek”. Przystanek krańcowy został wreszcie zamknięty, ostatecznie kostka miejscami zapadła się. Przeprowadzono naprawę i dziś już wszystko funkcjonuje prawidłowo.

 

8. W trosce o bezpieczeństwo ruchu drogowego występowaliśmy m.in. z prośbą o dodatkowe oznakowanie ul. Płochocińskiej w rejonie Szamocina i Kobiałki – chodziło o oznakowanie zakrętów ograniczających widoczność, Szamocin – Kobiałka, oznakowanie zakrętów. ZDM przychylił się po części do naszego wniosku, obiecując namalowanie linii podwójnych ciągłych przy rezygnacji ze zbędnych w obszarze zabudowanym znaków pionowych.

Droga 633 - tabliczka pod znakiem

Droga 633 – tabliczka pod znakiem

Staramy się aby było lepiej dla linii 112

Staramy się aby było lepiej dla linii 112

9. Dalej jadąc tą samą drogą nr 633 za rondami w Rembelszczyźnie stał znak ograniczający masę pojazdów wjeżdżających do 3,5t. Dziś znajduje się już pod nim tabliczka wyłączająca spod zakazu autobusy ZTM.

 

10. Pojawiła się również duża szansa na zmianę trasy linii 112 przy wyjeździe z krańca CH Marki na tę postulowaną przez nas ostatnio, pisaliśmy o tym 17 września 2013 roku. Będzie łatwiej, bezpieczniej i zgodnie z prawem. Jednak zanim to się stanie minie pewnie trochę czasu niezbędnego do przeprowadzenia formalności. Kierowcom tymczasem przypominamy, że zmiana trasy bez pominięcia przystanków nie jest wykroczeniem służbowym…

 

O innych sprawach załatwionych lub nie pisaliśmy także wcześniej. O dziurach, zatokach, nawierzchni i gałęziach nie będziemy wspominać, za dużo tego jest. Oczywiście mamy kolejne tematy w przygotowaniu i z pewnością ich nie zabraknie; będziemy reagować na Wasze zgłoszenia, które pojawiają się coraz częściej w naszej poczcie. MB

źródło: „nr.waw.pl”



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności