Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – Nie doceniliśmy wykonawcy – przepraszamy!!!
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

Nie doceniliśmy wykonawcy – przepraszamy!!!

Utworzone Kwiecień 18th, 2014 przez Nadzor Ruchu Warszawa

Myliliśmy się!

 

Przyznajemy – w ostatnim artykule nie doceniliśmy wykonawcy prac remontowych Trasy Toruńskiej! Bijemy się w piersi. Kiedy tylko napisaliśmy, że na zmiany organizacji ruchu na skrzyżowaniu Żeromskiego i Słowackiego będziemy musieli długo poczekać, okazało się to nieprawdą. Dzień później zmiana została wprowadzona. I do tego dokładnie zgodnie z naszymi propozycjami, opisanymi w tym artykule.

 

Nowe, żółte linie poziome prowadzą pojazdy na odpowiednie pasy ruchu, pomaga w tym powierzchnia wyłączona z ruchu. Dodatkowo, niejako w promocji, poprowadzono linie wiodące, jednoznacznie wskazujące, który pas można zająć na jezdni ul. Słowackiego. Teraz skrzyżowanie można pokonać naprawdę bezpiecznie i bez żadnych wątpliwości. Współpraca z firmą Metrostav zaczyna nam się podobać.

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego

Żeromskiego / Słowackiego


Zwróciliśmy się także o zażegnanie innego problemu, wspominanego przez kierowców i pracowników ekspedycji.
Po zmianach przystankowych i dodaniu linii 197, na krańcu zrobiło się nieco zbyt gęsto. Autobusy linii 187 i 197, odbywające postój na jezdni ul. Keniga, na przystankach Ursus-Niedźwiadek 03 i 05, zlokalizowanych pomiędzy pętlą Ursus-Niedźwiadek, a ul. Zagłoby skutecznie utrudniają ruch pojazdów, w tym przede wszystkim innym autobusom, wyjeżdżającym z terenu pętli.

 

Problem pojawia się, kiedy na ulicy stoją trzy autobusy, co zdarza się podczas dłuższych postojów i podczas pracy dodatków. Kierowcy wyjeżdżający z pętli mają problemy ze skrętem w ul. Keniga, ponieważ na drodze wyrasta im tył stojącego autobus. Aby się „wyłamać” niejednokrotnie zmuszani są do rozjeżdżania części trawnika, co doskonale widoczne jest na zdjęciach. Konieczne będzie tu wprowadzenie zmian przystankowych. MB

źródło: „nr.waw.pl”

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Kraniec Ursus-Niedźwiadek

Dołącz do nas na Facebooku



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności