Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – Jesteśmy po to aby działać…
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

Jesteśmy po to aby działać…

Utworzone Sierpień 20th, 2013 przez admin

Kierunek – ułatwienia

 

Dzięki korespondencji napływającej na naszą skrzynkę mailową, mamy możliwość reagowania na Wasze zgłoszenia. Długi weekend pozwolił na wystąpienie w sprawie geometrii wyjazdu z krańca Witolin dla linii 168.

 

Obecnie kierowcy linii 168, wyjeżdżając z krańca skręcają w prawo w ul. Łukowską. Wyjazd z pętli wyprofilowany jest w stronę lewą, co powoduje, że chodnik i krawężnik prawej krawędzi przeszkadzają w wykonaniu manewru skrętu w prawo w sposób płynny i bezpieczny.

 

Aby nie najechać prawymi tylnymi kołami na ten element, kierowcy zmuszeni są „wypuszczać” przód pojazdu na pas ruchu dla pojazdów nadjeżdżających od strony ul. Rodziewiczówny, zza zakrętu ograniczającego widoczność. Powoduje to powstawanie sytuacji kolizyjnej i zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego.

 

Dodatkowe utrudnienie, polegające na dalszym ograniczeniu widoczności, powodują pojazdy parkujące na chodniku ul. Łukowskiej pomiędzy wyjazdem z krańca, a ul. Rodziewiczówny.

 

Wkrótce dowiemy się, czy jakakolwiek zmiana będzie możliwa do przeprowadzenia.

Wyjazd z krańca Witolin

Wyjazd z krańca Witolin

Wyjazd z krańca Witolin

Wyjazd z krańca Witolin

Wyjazd z krańca Witolin

Wyjazd z krańca Witolin

Wyjazd z krańca Witolin

Wyjazd z krańca Witolin

 

Odebraliśmy również wiele głosów w sprawie wprowadzenia dodatkowych ułatwień w pokonywaniu niektórych skrzyżowań przez autobusy komunikacji miejskiej. Ułatwienia te, wzorem coraz większej liczby miejsc, miałyby polegać na dopuszczeniu jazdy autobusów komunikacji miejskiej z pasów ruchu przeznaczonych dotąd do jazdy w innych relacjach.

 

W każdej z niżej wymienionych lokalizacji, takie rozwiązanie przyczyniłoby się do zachowania punktualności kursowania autobusów, nie wymagałoby również ponoszenia dużych kosztów związanych z ingerencją w infrastrukturę. Miejsca najczęściej pojawiające się w Waszej korespondencji, to:

 

1. ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r./Grójecka – dopuszczenie jazdy na wprost z pasa ruchu przeznaczonego do skrętu w prawo.
2. ul. Banacha/Grójecka – dopuszczenie jazdy na wprost z pasa ruchu przeznaczonego do skrętu w prawo.

Bitwy Warszawskiej 1920 roku / Grójecka / Banacha

Bitwy Warszawskiej 1920 roku / Grójecka / Banacha

Bitwy Warszawskiej 1920 roku / Grójecka / Banacha

Bitwy Warszawskiej 1920 roku / Grójecka / Banacha

rys. 1 (KopiowaniBitwy Warszawskiej 1920 roku / Grójecka / Banacha

Bitwy Warszawskiej 1920 roku / Grójecka / Banacha

 

3. Puławska/Karczunkowska – dopuszczenie jazdy na wprost z pasa ruchu przeznaczonego do skrętu w prawo (obydwa kierunki).

Puławska / Karczunkowska

Puławska / Karczunkowska

Puławska / Karczunkowska

Puławska / Karczunkowska

Puławska / Karczunkowska

Puławska / Karczunkowska


4. Łopuszańska/Al. Krakowska – dopuszczenie jazdy na wprost z pasa ruchu przeznaczonego do skrętu w lewo.

Łopuszańska / Al. Krakowska

Łopuszańska / Al. Krakowska

Łopuszańska / Al. Krakowska

Łopuszańska / Al. Krakows


5. Al.Jerozolimskie/Bitwy Warszawskiej 1920 r. – dopuszczenie jazdy na wprost z pasa ruchu przeznaczonego do skrętu w prawo.

Al.Jerozolimskie / Bitwy Warszawskiej 1920 r

Al.Jerozolimskie / Bitwy Warszawskiej 1920 r

Bitwy Warszawskiej 1920 r. / Grójecka / Banacha

Bitwy Warszawskiej 1920 r. / Grójecka / Banacha


6. Marszałkowska/Al. Jerozolimskie – dopuszczenie możliwości skrętu w lewo z drugiego od lewej pasa ruchu (obydwa kierunki).

Marszałkowska / Al. Jerozolimskie

Marszałkowska / Al. Jerozolimskie

Marszałkowska / Al. Jerozolimskie

Marszałkowska / Al. Jerozolimskie


Jednocześnie przy tej okazji warto wspomnieć, że po Waszych prośbach i naszej interwencji wprowadzono takie rozwiązanie m.in. na ul. Indiry Gandhi przed Cynamonową. O tej sprawie pisaliśmy [czytaj tutaj]

Indiri Gandhi

Indiri Gandhi

W materiale wykorzystano zdjęcia ze strony www.google.pl

źródło: „nr.waw.pl”



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności