Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – Chcemy mieć dobrze funkcjonującą komunikację?…
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

Chcemy mieć dobrze funkcjonującą komunikację?…

Utworzone Lipiec 3rd, 2014 przez Nadzor Ruchu Warszawa

„Intruzi” znikają jak kamfora

 

Do czego przeznaczone są, a do czego służą pętle i przystanki autobusowe? Pytanie banalnie proste, na które odpowiedziałby przedszkolak. Czy aby na pewno? Przytoczę przykład znanej pętli autobusowej „Wiatraczna”.

 

To jest miejsce na Pradze Południe nie tylko, że można się tam przesiąść z tramwaju do autobusu, ale również znane jest z naręcznego handlu, miejsca rozładunku towarów, bezpłatnego miejsca parkingowego na czas załatwiania różnego rodzaju interesów na pobliskim bazarze, oraz skuteczny skrót, omijający korek uliczny na ulicy Wiatracznej przed sygnalizacją z ulicą Grochowską.

 

Ta ostatnia kwestia wymaga większej uwagi. W czym rzecz, otóż wśród wielu tradycji w MZA, funkcjonuje również i taka, przekazywanie wiedzy z pokolenia na pokolenie. W tym konkretnym przypadku chodzi oto, że pasażer w pętli autobusowej zachowuje się jak na deptaku w Ciechocinku i my o tym wiemy. Nie przypominam sobie, aby nastąpiło potrącenie pieszego wewnątrz pętli Wiatraczna przez autobus. Czy kierowcy samochodów, którzy skracają sobie drogę wiedzą o tym?

 

Podobna sytuacja jest na przystankach autobusowych. To miejsce gdzie można się zatrzymać, zaparkować, otworzyć działalność gospodarczo-handlową, usiąść na peronie przystankowym z nogami spuszczonymi w zatokę, bo widziałem i takie sytuacje. Z tymi sytuacjami, które pobieżnie opisałem walczy Straż Miejska.

 

Jak taka walka wygląda w przypadku pętli Wiatraczna? Funkcjonuje skuteczny system ostrzegawczy w momencie wjazdu strażników „intruzi” znikają jak kamfora. Jeżeli weźmiemy pod uwagę cały układ komunikacyjny w Warszawie jest to już problem, który wprowadza duży chaos, a przecież chcemy mieć punktualną, czyli dobrze funkcjonującą komunikację. JB

źródło: „nr.waw.pl”

Przystanek dla linii 176

Przystanek dla linii 176

Pętla Żerań FSO - skrót na wiadukt mostu Grota

Pętla Żerań FSO – skrót na wiadukt mostu Grota

Pętla Wiatraczna - miejsce do handlu?

Pętla Wiatraczna – miejsce do handlu?

Objazd dla linii 509 i 516

Objazd dla linii 509 i 516

Handel na przystanku

Handel na przystanku

CH Marki - pętla jak parking?

CH Marki – pętla jak parking?

Dołącz do nas na Facebooku



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności