Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny – Cały czas coś się dzieje – my czuwamy
samochod interwencyjny mza
nadzór ruchu warszawa

Nadzór Ruchu Warszawa – serwis informacyjny

nadzor ruchu nadzór ruchu warszawa nadzor ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa nadzór ruchu warszawa

Cały czas coś się dzieje – my czuwamy

Utworzone Wrzesień 17th, 2013 przez admin

Cały czas coś się dzieje

 

Jesteśmy Wam winni znów kilka informacji, ponieważ cały czas coś się dzieje. Niedługo zrobimy przegląd skuteczności naszych interwencji, ponieważ udało się kilka rzeczy załatwić. Tymczasem cały czas pojawiają się nowe, niektóre całkiem zaskakujące.

 

I oto np. okazuje się, że kierowcy linii 169 nie powinni jeździć ul. Środkową, bo stoi tu znak ograniczający rzeczywistą masę całkowitą pojazdów do 3,5 t. Kiedyś była tu dodatkowa tabliczka, wyłączająca spod zakazu autobusy, ale zniknęła. Dopiero jeden dociekliwy kierowca zwrócił na to uwagę, niemal odmawiając dalszej jazdy. Zadziałaliśmy szybko, teraz czekamy na służby odpowiedzialne za oznakowanie.

ul. Środkowa - brak tabliczki pod znakiem wyłączającej autobusy spod zakazu

ul. Środkowa – brak tabliczki pod znakiem wyłączającej autobusy spod zakazu

ul. Środkowa - brak tabliczki pod znakiem wyłączającej autobusy spod zakazu

ul. Środkowa – brak tabliczki pod znakiem wyłączającej autobusy spod zakazu

Taka sama sytuacja wystąpiła też w Babicach. Ul. Rynek chroniona jest również przed cięższymi pojazdami, wyłączając jedynie dojeżdżających do posesji. Ponieważ ani 719 ani 729 na żadną posesję nie wjeżdżają, w tym miejscu również należy dopuścić autobusy, albo …zmienić ich trasę.

Babice ul. Rynek dotyczy linii 719 i 729

Babice ul. Rynek dotyczy linii 719 i 729

Babice ul. Rynek dotyczy linii 719 i 729

Babice ul. Rynek dotyczy linii 719 i 729

Babice ul. Rynek dotyczy linii 719 i 729

Babice ul. Rynek dotyczy linii 719 i 729

 

Drogowcy zrobili nam dowcip, zamalowując linię przerywaną zezwalającą na wjazd na tram-buspas liniom ruszającym z pl. Bankowego (226, 527, 718, 738, 805). Po obsłużeniu przystanku Metro Ratusz Arsenał 55 nie ma w tym momencie zgodnego z prawem sposobu wjazdu na torowisko. Chcielibyście wiedzieć, czy coś się zmieniło? My też. W przeciwnym kierunku jest podobnie. Nie powinno się widocznie z tram-buspasa zjeżdżać.

pl. Bankowy - po ruszeniu z przystanku, linia ciągła

pl. Bankowy – po ruszeniu z przystanku, linia ciągła

pl. Bankowy - po ruszeniu z przystanku, linia ciągła

pl. Bankowy – po ruszeniu z przystanku, linia ciągła

pl. Bankowy - po ruszeniu z przystanku, linia ciągła

pl. Bankowy – po ruszeniu z przystanku, linia ciągła

 

Znów zwiedziliśmy Kosów, tym razem nie pod kątem wiaty (o której wkrótce), ale uschniętych konarów drzewa, spadających na autobusy i pieszych.

Kraniec Kosów - wkrótce wiata przystankowa

Kraniec Kosów – wkrótce wiata przystankowa

Kraniec Kosów - konary drzewa

Kraniec Kosów – konary drzewa

Nieustannie trafiają do nas uwagi o problemach z zawrotką na linii 112 (na trasie toruńskiej, przez ul. Piłsudskiego w Markach). Cykle świetlne są tam tak ułożone, że już przy średnim natężeniu ruchu wjazd autobusem, bez zablokowania skrzyżowania jest po prostu niemożliwy.

 

Rzeczywiście problem istnieje od dnia przywrócenia starej trasy 112, a mimo wydłużenia cyklu do skrętu niewiele się zmieniło. Tym razem nie chcemy już nawet ingerencji w kolejność i długość cykli, a zmiany trasy wyjazdu z parkingu CH Marki, podobnie jak linia 190, na ul. Piłsudskiego. Jest trochę dalej, ale na pewno łatwiej. MB

źródło: „nr.waw.pl”

Trasa Toruńska - linia 112 problem z zawrotką ul. Piłsudskiego w Markach

Trasa Toruńska – linia 112 problem z zawrotką ul. Piłsudskiego w Markach



rss Redakcja-2 Wspolraca Prywatność Kooontakt
Copyright © 2012-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone

Ta strona używa ciasteczek (cookies) Korzystanie z niej bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Więcej informacji w Polityce Prywatności